Υπηρεσίες Τμήματος – οδηγίες

  1. Όλοι οι φοιτητές του τμήματος (προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί) έχουν πρόσβαση στο σύνολο υπηρεσιών του Τμήματος. Οι υπηρεσίες αυτές αναπτύχθηκαν και συνεχίζουν να αναπτύσσονται κυρίως από τους ίδιους τους φοιτητές του Τμήματος. Βασική προϋπόθεση για πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες είναι η ενεργοποίηση του λογαριασμού του φοιτητή.
  2. Δεδομένου ότι έχετε κάνει ενεργοποίηση, μπορείτε να κάνετε “Είσοδο” στις υπηρεσίες του Τμήματος ακολουθώντας τις οδηγίες Διαδικασία Εισόδου στις Υπηρεσίες του Τμήματος.
  3. Πρόσβαση στις Ανακοινώσεις του Τμήματος.
  4. Δημόσιο Προφίλ και Υπηρεσία Καταλόγου.
  5. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις ανακοινώσεις του Τμήματος από κινητή συσκευή Android  κατεβάζοντας την εφαρμογή IEE Aboard. Η εφαρμογή βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης (δεν είναι τελική έκδοση).

Υπηρεσίες Ιδρύματος

Πληροφορίες για τις υπηρεσίες που παρέχονται σε όλους τους φοιτητές του ιδρύματος μπορείτε να βρείτε στη σελίδα: Χρήσιμες υπηρεσίες.


Συνήθεις Ερωτήσεις και Απαντήσεις

Δείτε τη σελίδα Συνήθεις Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τεχνικά θέματα.


Υποστήριξη / Επικοινωνία

Το apps.iee.ihu.gr και οι συνδεδεμένες εφαρμογές του, διαχειρίζονται από το τμήμα (καθηγητές και φοιτητές σε εθελοντική βάση). Στα συστήματα του τμήματος ορίζετε τον κωδικό σας κατά την ενεργοποίηση και μπορείτε να τον αλλάξετε οποιαδήποτε στιγμή – είναι διαφορετικός από τους παρακάτω.
Τα unitron/moodle/webmail και οι συνδεδεμένες εφαρμογές τους διαχειρίζονται από το Κέντρο Δικτύου της πανεπιστημιούπολης Σίνδου (http://www.noc.teithe.gr/). Στα συστήματα του Πανεπιστημίου υπάρχουν δυο κωδικοί. Ο κωδικός Α σας δίδεται μέσω email και παραμένει ο ίδιος (γι αυτό φρονήστε να το έχετε κρατήσει). Τον κωδικό Β τον ορίζετε μέσω της διαδικασίας που γίνεται κατά την εγγραφή σας. Κωδικό Α έχουν φοιτητές που έχουν κάνει εγγραφή πριν από το 2024. Από το 2024 δίνεται μόνο κωδικός Β.

Πιο συγκεκριμένα, ανάλογα με την περίπτωση προβλήματος, επικοινωνήστε με:

  • Ανάκτηση κωδικού B (academicid, eudoxus, eduroam, unitron, moodle): αυτόματα από https://mypassword.ihu.gr/. Σε περίπτωση άλλου προβλήματος: https://helpdesk.the.ihu.gr/noc@the.ihu.gr
  • προβλήματα με διασυνδεδεμένα συστήματα (π.χ. Εύδοξος): για πληροφορίες: γραμματεία τμήματος (info@iee.ihu.gr), για τεχνικά θέματα: https://helpdesk.the.ihu.gr/, noc@the.ihu.gr
  • προβλήματα με Unitron (βαθμούς/δηλώσεις): γραμματεία τμήματος (info@iee.ihu.gr)
  • προβλήματα με Μail* (webmail): https://helpdesk.the.ihu.gr/, noc@the.ihu.gr
  • προβλήματα με μαθήματα στο Moodle (π.χ. δεν επιτρέπεται πρόσβαση στα περιεχόμενα του μαθήματος): ο υπεύθυνος καθηγητής **.
  • Υπηρεσίες Τμήματος:
    • προβλήματα με συστήματα μαθημάτων: ο υπεύθυνος καθηγητής του μαθήματος
    • Ανάκτηση κωδικού apps.iee.ihu.gr: αυτόματα μέσω της επιλογής “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” στην φόρμα εισόδου. Προϋποθέτει ότι έχετε δηλώσει σωστό email κατά την ενεργοποίηση ή από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας.
    • Ανάκτηση κωδικού apps.iee.ihu.gr: αναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το https://activate.iee.ihu.gr/ εφόσον έχετε πρόσβαση στο ihu.gr
    • Προβλήματα με apps.iee.ihu.gr/apps.it.teithe.gr: noc@it.teithe.gr
    • προβλήματα με το thesis.iee.ihu.gr: Κυριάκο Τσιακμάκη.
    • Προβλήματα με το www.iee.ihu.gr/ects160/: Στέφανο Ουγιάρογλου.
    • Προβλήματα με την MySql στο users: Αποκλειστικά μόνοι σας λύνετε τα προβλήματα ακολουθώντας τις οδηγίες, αφού πρόκειται για προσωπικό server/files.
    • Προβλήματα με την MySql/Postgres στο dblabs: Σιδηρόπουλο Αντώνη.
  • Υπηρεσίες για Καθηγητές:

* Για την επικοινωνία σας με το Κέντρο Δικτύου, προτιμήστε την εφαρμογή https://helpdesk.the.ihu.gr/ αντί του email, εφόσον είναι εφικτό.
** Όπου παραπάνω ορίζονται περισσότεροι του ενός υπεύθυνοι, ορίζονται με σειρά προτεραιότητας για την επικοινωνία σας.


HOWTOs (πως να)

  1. Πως ενημερώνομαι για τις ανακοινώσεις
  2. Καλές πρακτικές για την επικοινωνία φοιτητών – διδασκόντων μέσω email
  3. Έκδοση βεβαιώσεων σπουδών μέσω Uniportal

Λίστα Υπηρεσιών Τμήματος προς Φοιτητές

  1. Dashboard https://apps.iee.ihu.gr/. Οι χρήστες του τμήματος συνδέονται στο κεντρικό dashboard, από όπου μπορούν να οδηγηθούν σε όλες τις υπηρεσίες στις οποίες έχουν πρόσβαση.
  2. Πίνακας Ανακοινώσεων https://aboard.iee.ihu.gr/. Έχει αναπτυχθεί σύστημα ανακοινώσεων που παρέχει συνεχή πληροφόρηση στους φοιτητές για θέματα που άπτονται της εκπαιδευτικής διαδικασίας του τμήματος, αλλά και ακαδημαϊκών και επαγγελματικών θεμάτων που ενδιαφέρουν τους τρέχοντες φοιτητές αλλά και τους αποφοίτους του Τμήματος. Ο κάθε φοιτητής παρακολουθεί τις ανακοινώσεις που αναρτά το προσωπικό του τμήματος είτε επισκέπτοντας ένα ιδιαίτερα φιλικό και προσαρμοστικό διαδικτυακό περιβάλλον είτε λαμβάνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η αυθεντικοποίηση των χρηστών γίνεται όπως σε όλες τις περιπτώσεις με χρήση του κεντρικού SSO. Οι διδάσκοντες/προσωπικό μπορούν να αναρτούν ανακοινώσεις. Οι ανακοινώσεις ομαδοποιούνται σε κατηγορίες. Με την ανάρτηση μιας ανακοίνωσης οι ενδιαφερόμενοι: α) θα λάβουν email στον λογαριασμό που έχουν ορίσει, β) θα λάβουν ειδοποίηση στο κινητό τους, εφόσον έχουν κάνει εγκατάσταση την εφαρμογή που έχει δημιουργηθεί από το τμήμα. Υποσύνολο των ανακοινώσεων (δημόσιες ανακοινώσεις) αναρτάται αυτόματα και στον κεντρικό ιστοχώρο του τμήματος.
  3. Προσωπική Ιστοσελίδα https://apps.iee.ihu.gr/service/website. Το τμήμα διαθέτει δύο Διακομιστές Ιστού (Web Servers) αποκλειστικά για τις ιστοσελίδες των φοιτητών και του προσωπικού του Τμήματος. Κάθε φοιτητής μπορεί να ανεβάσει την προσωπική του ιστοσελίδα στον διακομιστή ιστού users.iee.ihu.gr. Αντίστοιχα, ο διακομιστής ιστού people.iee.ihu.gr αφορά τη φιλοξενεία των ιστοσελίδων του προσωπικού του τμήματος. Επιπλέον, για το προσωπικό του τμήματος υπάρχει και η ιστοσελίδα https://www.iee.ihu.gr/staff_category/faculty-member/ όπου περιέχεται μια σύντομη παρουσίαση για τον καθένα. Τα μέλη του τμήματος μπορούν τα ίδια να ενημερώσουν την σύντομη παρουσίαση, ενημερώνοντας τα στοιχεία τους στον LDAP του τμήματος. Επιπλέον, αν γίνει μεταβολή της κατάστασης ενός μέλους, πχ εξέλιξη, μετάβαση από συνεργάτης σε μέλος ΔΕΠ κτλ, τότε ενημερώνοντας τον κεντρικό LDAP, ενημερώνονται αυτόματα οι σελίδες πληροφοριών κάτω από την ιστοσελίδα του τμήματος καθώς και σε όλες τις συνδεδεμένες υπηρεσίες.
  4. Υπηρεσία Καταλόγου https://apps.iee.ihu.gr/search.Όλοι οι χρήστες του συστήματος μπορούν να αναζητήσουν τα δημόσια προφίλ των υπολοίπων χρηστών. Προφανώς κάποιος χρήστης μπορεί να επιλέξει να μη δημιουργήσει δημόσιο προφίλ. Σε αυτή τη περίπτωση δεν θα είναι αναζητήσιμος από την υπηρεσία.
  5. Υπηρεσία SSH https://apps.iee.ihu.gr/service/ssh. Το τμήμα παρέχει πρόσβαση στους φοιτητές μέσω ασφαλούς σύνδεσης (ssh) σε κεντρικό linux server, τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν για τις ανάγκες μαθημάτων, σαν αποθηκευτικό χώρο ή για να δημιουργήσουν τις προσωπικές ιστοσελίδες τους.
  6. Προσωπική Βάση δεδομένων mysql https://apps.iee.ihu.gr/service/mysql. Η βάση αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους φοιτητές για την ενσωμάτωση διαδικτυακών εφαρμογών στην προσωπική τους ιστοσελίδα.
  7. Διακομιστές Βάσεων Δεδομένων MySQL, PostgreeSQL και Oracle για όλους τους φοιτητές και το προσωπικό του τμήματος για την υποβοήθηση διδασκαλίας μαθημάτων διαχείρισης δεδομένων.
  8. Υπηρεσία VPN https://apps.iee.ihu.gr/service/openvpn. Στο τμήμα λειτουργεί για την εξυπηρέτηση των μελών του συμπεριλαμβανομένων των φοιτητών VPN server (Εικονικό Ιδιωτικό Δίκτυο). Με αυτόν τον τρόπο τα μέλη του τμήματος μπορούν να έχουν πρόσβαση από το σπίτι τους σε περιεχόμενο που παρέχεται μέσω του HEALlink. Επιπλέον παρέχεται πρόσβαση σε υπηρεσίες του τμήματος που δεν είναι προσβάσιμες από το διαδίκτυο ή από τα υπόλοιπα τμήματα του ΔιΠαΕ, για λόγους ασφαλείας.
  9. Σύμβουλος Καθηγητής https://advisor.iee.ihu.gr/. Σύστημα Συμβούλου Καθηγητή, στο οποίο οι καθηγητές μπορούν να βρουν τους φοιτητές για τους οποίους είναι σύμβουλοι και το αντίστροφο.
  10. Σύστημα Ανάθεσης Πτυχιακών https://thesis.iee.ihu.gr/. Οι διδάσκοντες αναρτούν τις διαθέσιμες πτυχιακές/διπλωματικές εργασίες. Οι φοιτητές μπορούν να περιηγηθούν σε αυτά. Μετά από επικοινωνία με τον διδάσκοντα, ο διδάσκοντας αναθέτει μέσα από το σύστημα μια πτυχιακή/διπλωματική σε έναν φοιτητή. Όταν η εργασία είναι ολοκληρωμένη, ο φοιτητής «ανεβάζει» την εργασία στο σύστημα. Ο διδάσκοντας εγκρίνει ή όχι. Η επιτροπή που ορίζεται για κάθε εργασία έχει την δυνατότητα να δει το κείμενο και όλα τα στοιχεία της εργασίας. Αφού γίνει η παρουσίαση, η επιτροπή καταχωρεί την βαθμολογία στο σύστημα. Το σύστημα, μετά από κάθε εξεταστική περίοδο εξάγει το σύνολο των πτυχιακών/διπλωματικών που εξετάστηκαν επιτυχώς και τις βαθμολογίες.
  11. Ειδικές Κατηγορίες https://www.iee.ihu.gr/specialcategories. Οι φοιτητές που ανήκουν σε ειδική κατηγορία, αφού καταθέσουν τα σχετικά δικαιολογητικά στη γραμματεία του τμήματος, καταχωρούνται στο εν λόγω σύστημα. Ο διδάσκον ενός μαθήματος, αν ενημερωθεί από έναν φοιτητή ότι ανήκει σε ειδική κατηγορία, μπορεί να το επιβεβαιώσει στο σύστημα, χωρία να έχει πρόσβαση στα δικαιολογητικά ή στα στοιχεία των υπόλοιπων φοιτητών ειδικών κατηγοριών. Το σύστημα εγγυάται προστασία των προσωπικών δεδομένων.
  12. Δημιουργία Εικονικών Μηχανών (κατόπιν συνεννόησης με τον επόπτη διπλωματικής). Το τμήμα έχει κεντρικούς υπολογιστές (XenServer/Proxmox – Open Source Server Virtualization) στους οποίους δημιουργούνται εικονικές μηχανές. Όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του τμήματος εκτελούνται σε εικονικές μηχανές. Αυτό κάνει εύκολη την φορητότητά τους καθώς επίσης και την αναβάθμιση. Επιπλέον, εικονικές μηχανές χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες μαθημάτων (πχ διακομιστές βάσεων δεδομένων), για ερευνητικούς σκοπούς (διεκπεραίωση πειραμάτων) καθώς και για υλοποίηση πτυχιακών/διπλωματικών εργασιών.
  13. Προσωποποιημένο Ημερολόγιο Εξεταστικής https://www.iee.ihu.gr/exams-program/. Υπηρεσίες Ημερολογίου Εξεταστικής: Όταν ανακοινώνεται το πρόγραμμα της επόμενης εξεταστικής περιόδου, οι φοιτητές έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν το προσωπικό τους ημερολόγιο εξεταστικής, επιλέγοντας τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν. Στην συνέχεια αυτό το πρόγραμμα μπορούν να το ενσωματώσουν σε άλλες υπηρεσίες (όπως google calendar). Μάλιστα, στις ελάχιστες περιπτώσεις που είναι αναγκαία κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα, τα προσωπικά ημερολόγια των φοιτητών ενημερώνονται αυτόματα. Η ίδια υπηρεσία λειτουργεί και για τους διδάσκοντες/επιτηρητές.
  14. ECTS160 και εξεταστική επί πτυχίω https://www.iee.ihu.gr/ects160/. Καθώς δικαίωμα συμμετοχής στις εμβόλιμες εξεταστικές έχουν μόνο οι επί πτυχίω φοιτητές, με αυτό το σύστημα μπορεί ένας φοιτητής να επιβεβαιώσει το δικαίωμα συμμετοχής του. Επιπλέον μπορεί να δει την λίστα μαθημάτων που περιλαμβάνονται στις εμβόλιμες εξεταστικές.
  15. Site Αποφοίτων  https://alumni.iee.ihu.gr/. Στην προσπάθεια το τμήμα να διατηρεί επαφή με τους αποφοίτους του, έχει υλοποιηθεί η διαδικτυακή πλατφόρμα όπου καταχωρούνται και ενημερώνονται τα στοιχεία αποφοίτων.
  16. Πρακτική-Εργασία  https://jobs.iee.ihu.gr/. Έχει αναπτυχθεί πλατφόρμα όπου συνεργαζόμενες εταιρίες καταχωρούν αγγελίες εργασίας ή πτυχιακής άσκησης, στις οποίες έχουν πρόσβαση οι φοιτητές.
  17. Ημέρα Καριέρας https://careerday.iee.ihu.gr/. Καθώς το τμήμα διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία κάθε εξάμηνο την Ημέρα Καριέρας με συμμετοχή δεκάδων εταιριών και εκατοντάδων φοιτητών, αναπτύχθηκε εξειδικευμένος ιστοχώρος για την καλύτερη οργάνωση και διάχυση των σχετικών πληροφοριών.
  18. Διαδικτυακές υπηρεσίες υποβοήθησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας (π.χ. Ηλεκτρονικά περιβάλλοντα εξέτασης, διαδικτυακά περιβάλλοντα κατάθεσης ασκήσεων και εργασιών https://submit.iee.ihu.gr κ.α.)
  19. Διαδικτυακές υπηρεσίες υποβοήθησης δηλώσεων μαθημάτων και εργαστηρίων https://reg-labs.iee.ihu.gr/. Δεδομένης της μη ικανοποιητικής λειτουργίας του κεντρικού συστήματος ΠΥΘΙΑ για τις δηλώσεις μαθημάτων, το τμήμα έχει αναπτύξει εσωτερικό σύστημα για τις δηλώσεις των φοιτητών. Από το 2022, το νέο πληροφοριακό σύστημα του ΔιΠαΕ καλύπτει επαρκώς τη διαδικασία δηλώσεων στα μαθήματα θεωριών, οπότε και τα συστήματα του τμήματος χρησιμοποιούνται μόνο για τις εγγραφές σε εργαστηριακά τμήματα.
  20. Ευέλικτο SSO τμήματος όπου οι φοιτητές μπορούν να φτιάξουν δικές τους εφαρμογές.

Άλλες υπηρεσίες Τμήματος

  1. Προσωπικές Ιστοσελίδες Προσωπικού  https://people.iee.ihu.gr
  2. Βάση Δημοσιεύσεων μελών του τμήματος  https://omea.iee.ihu.gr/ieepubs/. Το τμήμα καταγράφει με τη βοήθεια των μελών του τις δημοσιεύσεις τους στο πληροφοριακό περιβάλλον που έχει αναπτύξει.
  3. Mailing Lists https://lists.iee.ihu.gr/listgui/. ΤΤο Τμήμα, μέσω κατάλληλου διακομιστή, προσφέρει λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εξυπηρετούν τις ανάγκες επικοινωνίας του προσωπικού, των φοιτητών και των αποφοίτων. Συντηρείται λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κάθε κατηγορία εργαζομένων ή συνεργατών. Έτσι καθίσταται εύκολη η επικοινωνία με όλα τα μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΠ, Εκτάκτων, Επισκεπτών, Υποψήφιων Διδακτόρων, Μεταπτυχιακών φοιτητών, και άλλες κατηγορίες.
  4. Βάση Αναφορών Google Scholar https://omea.iee.ihu.gr/citations/ καιhttps://hcsr.iee.ihu.gr/. Το τμήμα καταγράφει τις επιστημομετρικές επιδόσεις όχι μόνο των μελών του, αλλά και όλων των τμημάτων που σχετίζονται με ΤΠΕ.
  5. Ομαδοποιημένα στατιστικά Google Scholar https://scholarbook.iee.ihu.gr/. Αποτελεί εργαλείο για την συγκεντρωτική εμφάνιση στοιχείων από το Google Scholar.
  6. Βάσεις Πανελλαδικών Εξετάσεων https://vaseis.iee.ihu.gr/. Σύστημα που έχει υλοποιήσει το τμήμα το οποίο παρακολουθεί τις Βάσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων και παρουσιάζει στατιστικά στοιχεία που αφορούν το τμήμα και όλα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.
  7. Σύστημα προετοιμασίας προγράμματος Εξεταστικής περιόδου https://asidirop-srv.iee.ihu.gr/~asidirop/programmerui/ (το πρόγραμμα παράγεται με αλγόριθμο για βέλτιστη κατανομή με βάση τις δηλώσεις των φοιτητών)
  8. Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Αιθουσιολογίου: Το πρόγραμμα όλων των αιθουσών του τμήματος είναι οργανωμένο ηλεκτρονικά και προσβάσιμο μέσω διαδικτύου σε διαπιστευμένους χρήστες. Ως εκ τούτου ένας διδάσκοντας μπορεί να δεσμεύσει μια αίθουσα για κάποια έκτακτη εκπαιδευτική ανάγκη διαδικτυακά και αυτοματοποιημένα, χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος διένεξης. Μάλιστα, το Ηλεκτρονικό Αιθουσιολόγιο επεκτάθηκε και για τις Ψηφιακές αίθουσες ΖΟΟΜ που χρησιμοποιήθηκαν (χρησιμοποιούνται) κατά την διαδικτυακή λειτουργία του. Έτσι, ο κάθε διδάσκοντας μπορεί να δεσμεύσει μια ψηφιακή αίθουσα χωρίς να απαιτείται η ύπαρξη ενός συντονιστή. Επιπλέον, αναπτύχθηκε διαδικτυακή εφαρμογή (rooms.iee.ihu.gr) η οποία παρέχει πρόσβαση στις εικονικές αίθουσες ΖΟΟΜ μόνο σε διαπιστευμένους χρήστες. Έτσι δεν χρειάζεται να διατηρούν οι διδάσκοντες και φοιτητές τους κωδικούς για τις εικονικές αίθουσες.
  9. Firewall: Οι υποδομές του τμήματος έχουν επιπλέον προστασία εκτός από το κεντρικό τοίχος προστασίας του Πανεπιστημίου. Έτσι οι υπηρεσίες και οι υποδομές προστατεύονται από πιθανούς κινδύνους ακόμη και εντός του ΔιΠαΕ. Επιπλέον, μέσω ειδικών ρυθμίσεων στους εσωτερικού κόμβους του κτιρίου (cisco routers) προστατεύεται το κτίριο ακόμη και από εσωτερική κακόβουλη ενέργεια. Σύντομα θα ενταχθεί και το κτίριο (Η) υπό την προστασία του τείχους ασφαλείας.
  10. LDAP server: Το τμήμα διατηρεί υπηρεσία LDAP (υπηρεσία καταλόγου) με την οποία ταυτοποιούνται όλοι οι χρήστες (φοιτητές, καθηγητές, εργαζόμενοι στο τμήμα, εξωτερικοί συνεργάτες). Επιπλέον παρέχεται η δυνατότητα αυθεντικοποίησης με βάση το ασφαλές ανοιχτό πρωτόκολλο oauth2.0. Με αυτόν τον τρόπο όλες οι συνδεδεμένες υπηρεσίες χρησιμοποιούν την κεντρική ταυτοποίηση oauth2 στον LDAP server. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία φοιτητών/ΔΕΠ του τμήματος με χρήση ανοικτών τεχνολογιών.
  11. DNS: Στο τμήμα λειτουργεί διακομιστής DNS. Αυτό από την μια κάνει γρηγορότερη τη χρήση του διαδικτύου, αφού κάθε ΗΥ δεν χρειάζεται να επικοινωνήσει με εξωτερικό DNS, από την άλλη διευκολύνει στην ανάπτυξη των δικτυακών υπηρεσιών του τμήματος. Επιπλέον, ο DNS του τμήματος χρησιμοποιείται ως δευτερεύον DNS από όλη την πανεπιστημιούπολη Σίνδου.
  12. Ασύρματο δίκτυο φοιτητών (WiFi): Υπάρχει πλήρης κάλυψη στους χώρους του τμήματος για ασύρματη πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
  13. DHCP: Παρέχεται η υπηρεσία DHCP εντός του κτιρίου (Π). Έτσι αν κάποιο μέλος προσωπικού συνδέσει έναν νέο ΗΥ στο δίκτυο του κτιρίου, δεν χρειάζεται να κάνει καμιά άλλη ρύθμιση. Όλες οι δικτυακές ρυθμίσεις γίνονται αυτόματα. Σύντομα θα ενταχθεί και το κτίριο (Η) υπό τον έλεγχο του DHCP.
  14. Cisco Networking Academy: Με συνεργασία με την Cisco οι φοιτητές του τμήματος, αφού παρακολουθήσουν τα κατάλληλα μαθήματα, μπορούν να πιστοποιηθούν από την Cisco.
  15. Δωρεάν λογισμικό Microsoft για εκπαιδευτική χρήση (MS Azure)
  16. Oracle Academy
  17. Διαδικτυακοί ιστότοποι: στο τμήμα, εκτός από τον κεντρικό ιστότοπο (www.iee.ihu.gr) και τους ιστότοπους των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών (msc.iee.ihu.gr, aes.iee.ihu.gr), λειτουργεί μια πληθώρα ιστοτόπων.