Αγαπητοί φοιτητές,
Πριν επικοινωνήσετε με οποιονδήποτε για κάποιο τεχνικό θέμα με οποιονδήποτε, θα πρέπει να συμβουλεύεστε την σελίδα: https://www.iee.ihu.gr/support/dept_services/
Εκεί περιγράφεται για κάθε περίπτωση με ποιόν πρέπει να επικοινωνήσετε.
Τις τελευταίες μέρες έχουμε λάβει πολλά παράπονα ότι δεν μπορείτε να μπείτε στο moodle ενώ μπαίνετε στο ΠΥΘΙΑ. Αυτό το πρόβλημα περιγράφεται στη δεύτερη περίπτωση: “Μερική αποτυχία του κωδικού Α (πχ: συνδέεται στην πυθία αλλά όχι στο moodle/VPN): https://helpdesk.the.ihu.gr/, noc@the.ihu.gr”.
Από το τμήμα μας, δυστυχώς, δεν μπορεί κανείς να παρέμβει τεχνικά και να βοηθήσει, παρά μόνο η διεύθυνση που αναγράφεται παραπάνω.
Εφόσον ο “κωδικός Α” λειτουργήσει σε όλες τις συνδεδεμένες υπηρεσίες (πυθία, moodle, webmail) τότε θα μπορέσετε να κάνετε και ενεργοποίηση στο apps.
25 Νοέ 2020 10:37 – από Αντώνης Σιδηρόπουλος