Είμαστε μία ερευνητική ομάδα που αποτελείται από τους:
• Pekka Makkonen, Καθηγητής, Centria University, Φινλανδία
• Κέρστιν Σιάκα, Καθηγήτρια, ΔΙ.ΠΑ.Ε. (σε σύνταξη), Ελλάδα
• Γεώργιος Λαμπρόπουλος, Υποψήφιος Διδάκτορας, ΔΙ.ΠΑ.Ε., Ελλάδα
Στόχος της ερευνάς μας είναι να μελετήσουμε την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων σχετικά με την εμπειρία των πελατών και τις στρατηγικές επιλογές των επιχειρήσεων. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το θεωρητικό πλαίσιο που χρησιμοποιούμε ακολουθώντας τον σύνδεσμο που βρίσκεται στο τέλος αυτού του μηνύματος. Καθώς η γνώμη σας έχει μεγάλη σημασία για εμάς, θα εκτιμούσαμε πολύ εάν θα μπορούσατε να συμμετάσχετε στη συγκεκριμένη έρευνα συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο που θα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://link.webropolsurveys.com/Participation/Public/f0fc8cd9-bb83-4340-a6ad-a101155e7f3d?displayId=Fin2122598
Με τη συμμετοχή σας, θα μας βοηθήσετε να μάθουμε περισσότερα σχετικά με τα ζητήματα που είναι σημαντικά και πρέπει να ληφθούν υπόψη όσον αφορά την ανάπτυξη προϊόντων, τις ανθρώπινες υπηρεσίες και την αυτοματοποίηση υπηρεσιών.
Το ερωτηματολόγιο είναι γραμμένο στα Αγγλικά επειδή θα θέλαμε να συμπεριλάβουμε και να συγκρίνουμε διεθνή δεδομένα, καθώς ενδιαφερόμαστε να διεξάγουμε διαπολιτισμική ανάλυση. Επιπλέον, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο σύμφωνα με τους πρόσφατους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
——————————————————————————————————————————————
Keiningham, T., Aksoy, L., Bruce, H. L., Cadet, F., Clennell, N., Hodgkinson, I. R., & Kearney, T. (2020). Customer experience driven business model innovation. Journal of Business Research, 116, 431-440.
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S014829631930462X?casa_token=NHLiGdBp9sUAAAAA:NmRooS6ClVtBcJsKwfjcVckGZxz0UHThkPEweX63MkFD93mU8nn98j0bqGf-V38eJ7_RH0-jyQ
2 Δεκ 2020 23:13 – από Κέρστιν Σιάκα